Kotknäckare

För två veckor sedan var jag på massage.
Där upptäckte hon direkt att jag var väldigt sne.
och hade en rotation i mitt bäcken.
Hon masserade och det blev lite bättre men
var fortfarande lite sne.
Men vi bokade en ny tid, då jag skulle knäcka lite kotor.

Det var idag..

En full vuxen man kommer in, ber mig stå upp så han får titta.
Klämmer och trycker lite.
Jag får lägga mig på bordet igen.
Tar mina armar och lägger huller om buller.
Knäcker först bäckenet, obehagligt.. jaa.
Sedan ryggen, inte lika farligt.
Sedan nacken, obehagligt, jajemän!
Har aldrig blivit "knäckt" innan, men efter åt var det skönt.
Fast börjar bli lite öm i musklerna.

Ska tillbaka om cirka en månad så får vi se
om jag börjar bli rak i kroppen.

Så Tobias, min tandborstar stil eller bara stå rakt stil.
dvs inåt med fötterna och lite så.. får jag inte göra mer.
Nu är det rak i ryggen som gäller :)

och som tuuur är så får man absolut inte träna efteråt
och man ska helst ta det lugnt. Så det har jag tagit basta på.
Soffan och lite På Spåret och nu film och te. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0