Helgen

Helgen har varit toppen!
I fredags var jag bara hemma och tog det lugnt.
Kollade På spåret och lite sådant trevligt.
Var på arbetsintervju så hoppas hoppas hoppas.
De ska höra av sig i veckan. Men jaa..

I lördags var det dags för hej då för Malin och Jos.
Väldig trevlig kväll, god mat, trevlig sällskap och många skratt.

I söndags var jag lite skadad, lite ont i huvudet och sådant
som man kan få ibland..
Iväg till jobbet och det var nog en av de längsta dagarna i mitt liv.
Sen var det bara hem och dog i sängen.

Men en bra helg :)

Idag är jag ledig och har legat i sängen heeela dagen.
Kollat vänner så nu har jag  bara några avsnitt kvar av säsong 10 :(
Sen blir det fika med Johanna.. Kanske orkar iväg och träna också.
Vi får se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0