Mina älskade

Tack snälla Sophia, mamma och Mikael
som förstår och gör allt mycket bättre och lättare

Idag har jag varit ett vrak, störtlipade i morse
för en liten kommentar..

Men sen pratade jag med mamma och Sophia
och klev in som en glad människa i den blå boxen!

Efter jobbet så gick jag till lägenheten, Sohia har redan
gjort jättefint :)
Körde hem till mamma och fyllde hela Herbie, får
plats massa saker i den :)
Sedan har jag packat upp två lådor iallafall.
Står drygt 15 st till i Garaget nu, och fattas lite små
plock. Sjukt mycket saker man har!!

I morgon är det tjejkväll och sedan första natten för mig,
fast på soffan :) Flyttar inte sängen förens på söndag, men
kan inte hålla mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0