Min stjärna kommer hem!!!

Ligger i soffan och kollar på Mello. Så himla skönt att vara helt själv också ibland :)

Igår var JK och Marcus här och vi åt ost och drack vin. Riktigt mys.
JK gick och Sophia kom hem från jobbet. Så kollade vi film.
Jag (överraskande nog) var den enda som höll mig vaken.
Det händer inte så ofta..
Det blev en lyckad kväll, även ifall vi lyckades tjöta bort På spåret
och de gånger vi hörde så briljerade JK :)
Sen somnade jag dock och halv sov på soffan fram till halv tre :)

Idag vaknade jag vid tjugo i åtta.
Det ringer på min telefon och det är ANNA.
HON KOMMER HEM TIDIGARE!!
Åh, jag blev så glad!! :)
Som jag saknat henne!!
Men snart har jag henne hemma :)

M&M har varit här och hjälpt mig lite.
Så snart får ni se bilder på vår fina lägenhet.
Känner mig verkligen hemma här.
Och har bara bott här i lite mer än en vecka!

Åh, jag är så glaaaad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0