Pissdag

Haft en katastrof dag!
Ensam på jobbet för första gången,
bränner wienerbröd, allmänt dåligt går det.
Deppig
Cyklar hem, mamma säger att jag ha bilen, blir glad.
Åker till Majgården, är helt död!
Typ inget att göra och skavsår i öronen (det är så synd om mig hit och dit tjöt)
Åker hem, går in på internet banken för att skriva ut en grej åt Johanna.
Ser min mobil räkning, 1720!!!!

Tänker att det är något fel.
Tills jag ser specifikationen.
980 kr, utlands samtal.
De jävlarna som tog min telefon när jag var helt väck (drogad, full vad fan jag var, något iallafall)
har ringt i 1h till Vietnam. Yehoooo
Fittor! Eller killar var det, de lyckades ju prata in på min mammas mobil svar, fast hör bara att den ligger i en fick och så hör man mans/kill röster.
Men ska ringa försäkrings bolaget om man kan ta det på försäkringen också, annars så får jag pröjsa själv.
JätteHJÄRNA!

Gaah är så arg att jag nästan gråter.
Kan inte somna och blrjar 6 i morgon.

Gaaah!
Jag vill till Bali NU

Jag vill bort bort bort, bort härifrån!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0