Feelings

Varit och ätit lunch med mamma och Susanne, trevligt trevligt.
Vi åt på Pascha Lounge.
Varje gång jag är där så tänker jag på min dröm.
Min dröm att starta min lounge.
Undra om jag någonsin kommer förverkliga den.
Jag hoppas det.
Jag har alltid haft mål och man ska kämpa för att uppfylla dem.

Har tänkt en massa och man ska tänka på sig själv.
Man ska såklart inte såra andra, men man ska tänka på sig själv
så att man är lyckig.
Vill jag göra en sak och jag känner att de gör mig lycklig så gör jag det.

Jag har haft alldeles för mycket tjuvhål som tagit energi.
Varför ska andra ta min energi. Jag delar med mig självklart,
men inte så så att jag inte orkar.

Jag är så himla glad att jag och Johanna ska åka till Bali.
Jag ska ladda med energi, uppleva, njuta och bara leva.
Få perspektiv på saker.

Allting har en mening och ödet finns.
Så det som händer det händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0