Daughtry

Jag blöt, Neeej då!
Varenda vattenpöl mellan Bälgvägen och Coop, befinner sig i mina skor och på mina jeans just nu.

Tidigt hem idag, snabb som jag är :)
Men skönt, ligger i "lugna rummet" och äter godis.
Äter nämligen upp mig för Bali, för min diet kommer nog vara frukt och vatten i 6 veckor.
Men det är bara en bra anledningen, för egentligen så måste jag ju tänka på att
jag ska bo i en bikini i sex veckor, dags att ha toppat Beach 2010, men ääääh!

Lyssnar lite på musik, Tobias tipsade mig om Daughtrys nya skiva och den är vääldigt bra.
Bättre ju mer man lyssnar på den!




September

Men även What I meant to say har blivit en favorit! :)

Nu dags för jogging skorna!!

Kommentarer
Postat av: Ninath

Hej!



Jag jobbar med Daughtry här i Sverige! På torsdag när de spelar på Debaser Medis i Stockholm så kan du vinna en träff med bandet...



In och tävla här: http://www.sonymusic.se/nyheter/exklusivt-vinn-traff-med-daughtry-nu-pa-torsdag



Må så gott!



/ninath

2010-10-04 @ 19:21:02
URL: http://www.sonymusic.se/blogg/ninath

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0