Tranquilo



I den här baren jobbar en riktig mumsig bartender.
Han är till och med så bra att en gång jag var där
köpte jag för tre gånger så mycket som det var tänkt för
att jag ville få kontakt.  Men med min vanliga otur så
kommer en tjej istället och hjälper mig kanske 4 av 5 ggr..
Men men..

Vi var där i lördags också.. Han jobbade då med.
Men Johanna gillade honom inte så mycket.
Men soooom vanligt så får Johanna uppmärksamhet,
dock från en annan bartender, men den goa snackade
med oss lite iallafall.
Samma som i Bali, Johanna ger mig arvegods.
Men Men.
Bartendern är bra för Tranquilo iallafall..

Så den som bara vill ta ett glas eller några någon
kväll på Tranquilo. Jag är PÅ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0