The weekend

Haft en lagom härlig helg!

I fredags så jobbade jag och fick göra bröllops tårta..
Sjukt men klarade det ganska så bra iallafall


Sedag var det dags att säga Hej då till Stina och Erica..
Jag är iinte aaaalls avundsjuk, men otroligt roligt för dem!

Vi var på mitt favoritställe Mañana :)
Så det blev så klart Cava och otroligt goda tapas rätter.
Jag åt Oxfilé med crostini och någon tomat salsa, serrano inlindad sparris
och spanska ostar, chevré och Manchego. :D



Ha en super trevlig kväll!!
Stina hade styrt det grymt bra!!

Lördagen spenderas med fina Malin!
Vi shoppade, som alla andra, och fikade.
Så roligt att träffa henne!
Köpte dock bara en julklapp men dessa helt underbara skor till mig.



Mina bäbisar :D

Lördag kvällen spenderas i soffan, halv sovande och hann titta på
Så mycket bättre iallafall.
Så jädra bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0