Snöstorm och Känslostorm

Fyttehelvete vad kallt det är ute!
och halt!
Tänker varje gång jag cyklar till jobbet att jag
har tur att jag cyklar förbi akuten för snart kommer
jag hamna där med en bruten arm eller något!

Har varit en känslostormande person den
sista veckan. Känslig för allt, över analyserar det
mesta, tar åt mig, vinklar fel, saknar, tänker
och hej och hå.
En människa kan "hantera" mig just nu.
Men den vet inte om det själv tror jag.
Konstigt känns det iallafall..

Samtidigt som jag är känslig,
blev liksom ledsen för att Patrik sa
att jag varit lite dålig på att träna sedan jag kom hem
och det har jag, men men inte borde jag bli
ledsen och ta det som om jag börjar bli en tjockis..
Viktminskningen på Bali, sitter i, så borde iallafall
inte känna att jag måste äta ordentligt och träna..
Men men..

Roligt ska det bli i morgon iallafall,
ska gå på ett Inspirations event!
Passar bra nu när jag är så konstig! :)

Men är glad iallafall.
Är just nu väldigt bygga boig.
Jag gör egna julkort, jag ska göra pepparkakshus,
jag planerar på att städa min garderob, rensa och vika fint
och organisera det mesta.

Nu säger jag och Manni och På Spåret
Natti Natti


Ingen vet vad ödet bär på
ingen vet vad som kan ske
jag vet inte vad du söker
men att du söker kan jag se,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0