Punktering

Skulle ta min älskade bike till jobbet i lördags.
Hinner cykla ut från garage uppfarten, nä men PUNKA
Jag asförbannan, får låna mammas cykel.
Mikael trött på att laga mina punkteringar heeela tiden..
Alltid bakhjulet.
Men så kom han på att det kan vara något med något annat, vet ej vad det heter :)
Så nu har han iallafall bytt det, så nu hoppas vi att jag typ aldrig mer får
punktering!

Så på min blivande man/pojkväns lista har det nu tillkommit en punkt
  • Ska kunna laga punkteringar
Idag är jag ledig och ska hälsa på min kära far, Anna och världens sötaste Milou :)
Fast han är en stor kille nuu :)
Sen blir det nog en fik med Patrik!

Go dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0