Mamma mys

Snart kommer mamma, vi ska ha lite mamma mys.
Då blir hon glad, sen är hon nog lite nyfiken hur det har blivit
sedan vi gjort i ordning allt.
Denna veckan är en ganska jobbig vecka, eller nää
men mycket att göra och jag känner att jag egentligen behöver vila.
Men har jag gjort idag.

Är helt slut.
Trött

Jag och Tobias hinner typ inte ses så mycket heller :(

Men nu är min älsklings pälskling hemma iallafall!

Kollade precis på lotto.
Va lite om han som vann 215 mille.
SIINNES!!!!!
Jag skulle också vilja vinna massa pengar!
Om jag hade fått drömvinsten
hade jag:

Gett pengar till familj och nära
Köpt en bil
Köpt en lägenhet
Köpa massa dyra fina möbler
Rest som en took!
Sparat
och öppnat min Lounge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0