Helgen från helvetet och fortsättningen på den

Okej så illa har den inte varit men otroligt klumpig och ångest laddad..
Började bra i fredags, mysigt..
Men sen kom jag på på lördagen att jag missat att jag hade en tenta
på den kursen som jag läser vid sidan av. Oh, good luck !
Kanske får göra om den vet inte.. Hoppas !

Lördagen, jobba. Gick bra och fick långa Bias Pias bil så jag behövde inte åka buss
Sen börjar det..
Jag kommer hem duschar..
Ska böja ner huvudet för att sätta upp håret i en turban.
Tjong !
Huvudet i badkars kanten, bultar som fan..

Sen har vi en förfest här, trevlig!
Vi snackar om att dörren går i lås utan nyckel.
Ja men visst,
Jag tar fel nyckel och slår igen dörren.
Upptäcker att jag låst in nyckel, Tobias är i Halmstad,
Annas grejer är i lägenheten och hon ska till Borås dagen efter.
PANIK OCH ÅNGEST!

Sen söndagen gick bra, trött och ont i skallen bara.

Måndagen, okej start. Såg en snygg militär på perrongen, ett plus.
Sen träning på måndag kvällen.
Friskis brinner..
Ingen träning.

Idag har jag fortfarande huvudvärd och fått ett dåligt besked.

Tur att det är sol idag iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0