Minne guldfisk

Har loggat in och ut kanske fem gånger för det var något jag skulle skriva..
men när jag skulle skriva det, så POFF. Borta..

Mitt minne är katastrof!

Men aa till det otroligt intressanta jag skulle säga.. inte alls så intressant så jaa..

Jag läste ut den andra Twilight boken igår och
JAG HAR INGET ATT LÄSA!!!

Men som tur var finns svt play och man kan titta på På Spåret innan man somnar :)

Jag ska faktiskt sova snart.. Är sjukt trött, blivit smittad av Mallan och Lars Jetlag kanske..
Ska jobba tidigt i morgon så det är ju bara bra

kram

Jag är ganska hård att komma in på en då, jag reagerar så för jag skyddar mig själv.
För när jag är som jag är nu.. Då är du det bästa som har hänt mig och jag skulle gå itu om inte
du var nära mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0