Stress

Ligger i sängen och dricker mitt "sova te"
är helt slut, men kan inte sova.
Jobbat dubbelt idag igen..

Gjorde det igår också, stressa som en tok hem.
Upptäcker att jag skrivit fel till Emil, som jag skulle
fika med, istället för att skriva halv två har jag
skrivit halv ett. Var hemma tjugo över tolv.
Hej och hå, duscha och sen isa iväg till schtaan.
Sitter och fikar. Då ringer Linda och undrar vart jag är.
Då har tydligen Majgården ändrat så nu
börjar man en timma tidigare.
Tack för infon..

Så idag var jag på jobbet tre timmar innan jag
började. Satt och åt lunch och hade det riktigt gott.
NU är jag helt slut.
Ska jobba i morgon bitti och försöker ladda energi.
Så jag orkar med tolvslaget iallafall..

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0