ny energi

Eventet igår var väldigt inspirerande! En som heter Olof Röhlander öppnade dagen Och det gjorde han riktigt bra! Han pratade om självklara saker som att det är viktigare att framrutan är större än backspegeln och att så är det även i livet. Hans föreläsning heter det blir alltid som man tänkt sig. Det är väldigt sant!! Och jag har rett upp mina känslor. Känner mig gladare igen. Idag har jag gjort pepparkakshus. Och samtidigt testat mitt tålamod. Det är inte så direkt att de vill passa och klistra ihop dem med smält socker som stelnar på 2 sek. Men klart blev det. Bild får ni när det är klart. Vi hade ingen bomull hemma, så huset har ingen snö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0