Helgen

I helgen hade vi julfest med
Cooperativet.
Helt okej, vi spelade bowling och lite sånt
Men halv dåligt upplägg.
Men mitt lag vaaaaann :D
Så nu hänger min guldmedalj på datorn i bageriet :)

Söndags jobbade jag från kl 6 till 21.
Goa pengar.
Jobbar mycket nu, mer än heltid i december.
Väldigt roliga pengar i kassan i Januari :)

Funderar fortfarande på Spanien. Hade behövt komma bort.
Har hamnat i någon jävla sänka.
"Livskris"
När man ställer fina frågor till sig själv..
Vad vill jag med mitt liv, vem vill jag vara
och hej och hå..

Jag och JK pratade om det när vi var borta..
Gamla Angelica, med mål och go, har försvunnit
någonstans på vägen.
Dags för skattjakt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0