Hej

Hej, Jag heter Angelica och jag är en workoholic!
Hej Angelica!

Trodde i morse att jag skulle jobba 6-12 och sen 14-22
Men det stämde inte, Jesper som gjort tokigt igen.
men jag blev glad fast samtidigt, jahaa vad ska jag göra nu..
Men så kommer Jesper och frågar om jag kan hjälpa till ute
i butiken när jag slutat i bageriet. Absolut sa jag.
Lunchade 20 min och sen begav jag mig ut.
Så det blev 6-19 idag.
Men sjukaste är att jag är jäätteglad idag!
Jobb är min drog! och inte något fjantigt 5,5h timmars pass.
Nä 13 h pass, det är min grej.
Åkte och handlade de sista julklapparna och sen solade lite.
(hatar egentligen solarie, men roligt att kanske försöka
hålla igång färgen, som är typ redan borta men men :) )

Patrik åkte till Florida idag, jag är iiiiiiiiiinte avundsjuk.
Fy fan vad jag vill åka. Florida ligger just på min lista.

Fort Lauderdale, framför allt!


Med en strandpromenad, ME LIKE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0