Fortsatt bra dag

Ja en bra dag har det varit idag!

Jag har fått fast anställning, bara 25h i veckan men jag vet iallafall att jag har
ett jobb och pengar efter Bali :)
Inte mitt drömjobb, men jag trivs på Coop, så nu ska jag baka :)

Sen när jag kom hem har mamma köpt en fin kofta till mig
och svaret på försäkringen har kommit och den gick igenom
så känns väldigt bra att jag inte behöver betala allt själv!

Så nu ska jag köpa ny mobil, blir fortfarande en HTC, men så skönt
att slippa tänka på de onödiga pengarna!

Enda nackdelen idag är att jag skar mig på skärmaskinen,
jag är inne i en riktig klant period. Kan räkna massa saker som hänt nu det senaste,
så nu bultar pekfingret som en tok, men behöver iallafall inte sy.
men äter mörkchoklad för jag tycker synd om mig själv :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0