En bra dag

Klantigheterna fortsätter.
Brände mig i handen idag, tog ett stadigt tag om vagnen som precis
varit i ugnen.. Bra jobbat..

Men en bra dag ändå, trodde jag skulle dubbel jobba.
6-12.30 och sedan 14-22..
Men när jag kollar på schemat så står det att Lill Jesper ska jobba
14-22 så jag slutade 12.30!!
Så gott! :)

Nu har jag sökt lite jobb också.
Hoppas någon nappar..
Så är det bara lägenhet som fattas och så börjar
det ordna upp sig. :)

Igår träffade jag Ems, en finare vän finns det typ inte.
Vi pratade lite om alla mina funderingar
och det börjar bättre sig.
Man ska gå på sin magkänsla och inte vad alla andra
säger till en. Jag måste försöka hitta tillbaka till den
bestämda Angelica som har försvunnit på vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0